Naar mijn service
 

Bezorgmelding doorgeven via uw NOS-account

Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
 

Bezorgmelding doorgeven zonder account

Heeft u een vraag over de bezorging of wilt u een klacht doorgeven?

Handig om te weten

Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Hoe kan ik een bezorgmelding doorgeven?
Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak.

U kunt uw bezorgmelding zelf eenvoudig doorgeven via onze bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Komt u er niet uit en wilt u uw bezorgmelding telefonisch doorgeven? U kunt contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088-800 2081.
Wat is de bezorgtijd van de Nieuwe Ooststellingwerver?
We streven ernaar om de abonneekrant op donderdag uiterlijk om 07.00 bij u te bezorgen.
Wat gebeurt er met mijn bezorgklacht?
Een klacht of opmerking over de bezorging komt de eerstvolgende verschijndag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de volgende dag te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Ik heb een bezorgklacht over de huis-aan-huiskrant.
Woont u in het verspreidgebied en heeft u een klacht over de bezorging van de huis-aan-huiskrant? Dan kunt deze u via het klachtenformulier op de website indienen. Uw klacht wordt rechtstreeks gedeeld met de verspreider om zo de dienstverlening te verbeteren.