Naar mijn service

Klacht indienen

U vindt hier twee mogelijkheden om een bezorgklacht door te geven. Het kan via uw account en u heeft de mogelijkheid om uw klacht zonder account door te geven.

Inloggen en klacht indienen

Klacht indienen zonder account
 

Klacht indienen via uw NOS-account

Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
 

Klacht indienen zonder account

Heeft u een vraag over de bezorging of wilt u een klacht doorgeven?

Stap 1 van 2: Gegevens opgeven

Handig om te weten

Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
U kunt een bezorgklacht doorgeven via mijn.nieuweooststellingwerver.nl.
Ook kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081 of per mail: contact.nieuwsbladen@mediahuisnoord.nl
Wanneer u de klacht voor 12.00 uur indient, proberen wij de krant na te bezorgen. Voor het indienen van een klacht na 12.00 uur of indien u de krant ook niet heeft ontvangen in de nabezorging kunt u telefonisch contact opnemen via 088-800 2081.
Wat is de bezorgtijd van de Nieuwe Ooststellingwerver?
We streven ernaar om de abonneekrant op donderdag uiterlijk om 07.00 bij u te bezorgen.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Ik heb een bezorgklacht over de huis-aan-huiskrant.
Woont u in het verspreidgebied en heeft u een klacht over de bezorging van de huis-aan-huiskrant? Dan kunt deze u via het klachtenformulier op de website indienen. Uw klacht wordt rechtstreeks gedeeld met de verspreider om zo de dienstverlening te verbeteren.

Registreren

Heeft u nog geen NOS-account?

Registreer u nu voor het lezen van de digitale krant en om gebruik te maken van onze service.

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2081
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur