Naar mijn service

Klacht indienen

U vindt hier twee mogelijkheden om een bezorgklacht door te geven. Het kan via uw account en u heeft de mogelijkheid om uw klacht zonder account door te geven.

Inloggen en klacht indienen

Klacht indienen zonder account
 

Klacht indienen via uw NOS account

Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
 

Klacht indienen zonder account

Heeft u een vraag over de bezorging of wilt u een klacht doorgeven?

Stap 1 van 2: Gegevens opgeven

Handig om te weten

Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
U kunt een bezorgklacht doorgeven via mijn.nieuweooststellingwerver.nl.
Ook kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081 of per mail: contact.nieuwsbladen@mediahuisnoord.nl
Wanneer u de klacht voor 12.00 uur indient, proberen wij de krant na te bezorgen. Voor het indienen van een klacht na 12.00 uur of indien u de krant ook niet heeft ontvangen in de nabezorging kunt u telefonisch contact opnemen via 088-800 2081.
Wat is de bezorgtijd van de Nieuwe Ooststellingwerver?
We streven ernaar om de abonneekrant op donderdag uiterlijk om 07.00 bij u te bezorgen.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Ik heb een bezorgklacht over de huis-aan-huiskrant.
Woont u in het verspreidgebied en heeft u een klacht over de bezorging van de huis-aan-huiskrant? Dan kunt deze u via het klachtenformulier op de website indienen. Uw klacht wordt rechtstreeks gedeeld met de verspreider om zo de dienstverlening te verbeteren.

Registreren

Heeft u nog geen NOS-account?

Registreer u nu voor het lezen van de digitale krant en om gebruik te maken van onze service.

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2081
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur