Veelgestelde vragen

Zoekresultaten

Meest gestelde vragen

Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?
Bekijk hier de abonnementsvoorwaarden van de Nieuwe Ooststellingwerver.
Wat zijn de abonnementstarieven?
Dit zijn de tarieven voor de Nieuwe Ooststellingwerver per 20 juni 2025:

Compleet abonnement
Per maand: € 10,50
Per kwartaal: € 31,50
Per halfjaar: € 63,-
Per jaar: € 126,-

Digitaal Extra abonnement
Per maand: € 6,50
Per halfjaar: € 39,-
Per jaar: € 78,-

Bij betaling per factuur geldt een toeslag van € 2,- per betaalperiode. Wilt u overstappen naar betaling per automatische incasso, dan maken we dat graag voor u in orde. Bel ons op 088 - 800 2081 of stuur een e-mail naar nieuwsbladen@mediahuis.nl
Wat is de bezorgtijd van de Nieuwe Ooststellingwerver?
We streven ernaar om de abonneekrant op donderdag uiterlijk om 07.00 bij u te bezorgen.
Hoe kan ik een bezorgmelding doorgeven?
Heeft u geen krant of een verkeerde krant ontvangen of mist u een bijlage? Onze excuses voor het ongemak.

U kunt uw bezorgmelding zelf eenvoudig doorgeven via onze bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Komt u er niet uit en wilt u uw bezorgmelding telefonisch doorgeven? U kunt contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088-800 2081.
Ik heb een bezorgklacht over de huis-aan-huiskrant.
Woont u in het verspreidgebied en heeft u een klacht over de bezorging van de huis-aan-huiskrant? Dan kunt u via de website Nieuwe-Ooststellingwerver gemist eenvoudig uw bezorgmelding online doorgeven. Uw bezorgmelding wordt rechtstreeks gedeeld met de verspreider om zo de dienstverlening te verbeteren. Tevens kunt u de huis-aan-huis krant ook digitaal lezen via deze link.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Ik wil bezorger worden.
Fijn dat u bezorger wilt worden! Mediahuis is regelmatig op zoek naar nieuwe bezorgers. Kijk op www.bezorgdekrant.nl voor meer informatie en de vrije wijken.
Waar kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
Wilt u van een ander rekeningnummer betalen? Geef dit zo snel mogelijk aan ons door via ons KlantenContactCentrum op 088 800 2081.
Ik ga verhuizen, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?
U kunt uw nieuwe adres zelf doorgeven via uw Mediahuis-account. Ga hiervoor naar de verhuisservice.
Ik wil mijn vakantie doorgeven.
U kunt zelf uw vakantie doorgeven via de vakantieservice
Hoe kan ik een onderbreking wijzigen of annuleren?
Wilt u een wijziging doorgeven in uw onderbrekingsservice of deze annuleren? Neem dan contact op met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Wanneer start mijn abonnement?
Uw abonnement start zo snel mogelijk. Binnen drie werkdagen nadat u zich via deze website heeft aangemeld, krijgt u de eerste krant in de bus of toegang tot uw digitale krant. Bovendien ontvangt u een welkomstbrief met daarin alle informatie over uw abonnement.
Hoe kan ik een abonnement beëindigen?
Wilt u uw abonnement opzeggen? Wij vinden het jammer dat u dit overweegt. Houdt u rekening met de opzegtermijn van één maand. Wij helpen u graag bij ons KlantenContactCentrum, van maandag tot en met vrijdag van 09.00-17.00 uur via 088 800 2081.
Kan ik de Nieuwe Ooststellingwerver ook digitaal lezen op bijvoorbeeld mijn telefoon of tablet?
Met de Nieuwe Ooststellinwerver-app heeft u onbeperkt toegang tot onze digitale editie. U leest de krant in zijn vertrouwde, herkenbare vorm op uw scherm en kunt op ieder artikel inzoomen en laten voorlezen. U kunt de krant ook downloaden om later offline te lezen.
Ik kan niet inloggen.
Heeft u nog niet eerder ingelogd? Maak dan eerst een account aan via de knop Registreren.

Indien u wel een account heeft maar niet meer kunt inloggen, kunt u het beste een nieuw wachtwoord aanvragen. Hiervoor klikt u op de knop 'Wachtwoord vergeten' via de volgende link.

Heeft u een account maar deze nog niet gekoppeld aan uw abonnement, ga dan naar het scherm abonnement koppelen via deze link. Hier koppelt u uw abonnement met uw postcode, huisnummer en de laatste drie cijfers van uw rekeningnummer.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Waarom moet ik een Mediahuis-account aanmaken?
Om gebruik te maken van de digitale diensten van de Nieuwe Ooststellingwerver, heeft u een Mediahuis-account nodig. Dit account kunt u bijvoorbeeld gebruiken voor het doorgeven van uw vakantie of om online een bezorgklacht te melden.
Kan ik mij aanmelden met verschillende e-mailadressen?
U kunt uw Mediahuis-account slechts met één e-mailadres registreren en aanmelden.
Wanneer is de digitale krant beschikbaar?
U kunt de nieuwste editie van de digitale krant lezen vanaf onderstaande tijdstippen:

Dinsdag (huis-aan-huis): 11.30 uur
Donderdag (abonnee): 11.15 uur
Ik wil de redactie attenderen op een item of een tip geven.
Tips zijn altijd van harte welkom! Vermeld duidelijk uw naam, telefoonnummer of e-mailadres zodat de redactie eventueel contact op kan nemen voor aanvullende vragen. Wanneer u foto’s meestuurt dient het auteursrecht bij de inzender te berusten.

Wilt u de redactie uw mening geven over een artikel dan kunt u een mail sturen naar
nieuweooststellingwerver@mediahuis.nl en/of per telefoon via 088 - 800 4111
Mijn vraag staat hier niet tussen.
Wij helpen u graag verder bij ons KlantenContactCentrum, 088 800 2081.