Veelgestelde vragen

Zoekresultaten

Meest gestelde vragen

Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?
Bekijk hier de abonnementsvoorwaarden van de Nieuwe Ooststellingwerver.

Ons privacy statement leest u hier.
Wat zijn de abonnementstarieven?
Tarieven per 1 november 2021:

Compleet-abonnement
Per maand: € 7,25
Per kwartaal: € 20,-
Per halfjaar: € 41,-
Per jaar: € 82,-

Digitaal-abonnement
Per maand: € 4,75
Per kwartaal: € 22
Per jaar: € 44

Bij betaling per bankoverschrijving geldt een toeslag van € 2,-. Wilt u overstappen naar betaling per automatische incasso, dan maken we dat graag voor u in orde. Bel ons op 088 - 800 2081 of stuur een e-mail naar nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl.
Wat is de bezorgtijd van de Nieuwe Ooststellingwerver?
We streven ernaar om de abonneekrant op donderdag uiterlijk om 07.00 bij u te bezorgen.
Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
Klik bovenaan deze pagina op 'Mijn service' en vervolgens op 'Bezorgklacht doorgeven'.

Ook kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081 of per mail naar nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl.
Wat gebeurt er met mijn bezorgklacht?
Een klacht of opmerking over de bezorging komt de eerstvolgende dag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de volgende dag te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt.
Ik heb een bezorgklacht ingediend, wanneer krijg ik de krant nabezorgd?
Indien u de klacht op de bezorgdag voor 12.00 uur heeft doorgegeven, dan bezorgen wij de krant dezelfde dag tussen 12.00 en 14.00 uur na. Is de klacht na 14.00 uur of de volgende dag gemeld dan ontvangt u de krant per post nabezorgd.
Mijn krant wordt soms niet bezorgd, wat kan ik hieraan doen?
Wanneer uw krant niet of te laat wordt bezorgd kunt u hier een melding van maken. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen verzoeken wij u dit te melden. Een correcte bezorging heeft onze prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorgfout.
Ik heb een bezorgklacht over de huis-aan-huiskrant.
Woont u in het verspreidgebied en heeft u een klacht over de bezorging van de huis-aan-huiskrant? Dan kunt deze u via het klachtenformulier op de website indienen. Uw klacht wordt rechtstreeks gedeeld met de verspreider om zo de dienstverlening te verbeteren.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Ik wil bezorger worden.
Fijn dat u bezorger wilt worden! NDC mediagroep is regelmatig op zoek naar nieuwe bezorgers. Kijk op www.krantine.nl voor meer informatie en de vrije wijken.
Hoe kan ik een naamswijziging doorgeven?
Voor het wijzigen van uw naamgegevens verzoeken wij u contact op te nemen met ons KlantContactCentrum via 088-800 2081 of per e-mail via nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl.
Waar kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
Wilt u van een ander rekeningnummer betalen? Geef dit zo snel mogelijk aan ons door via ons KlantenContactCentrum op 088 800 2081.
Hoe kan ik een wijziging doorgeven?
Uw gegevens kunt u zelf aanpassen via uw NOS-account. Tevens kunt u dit doorgeven aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081 of per mail aan nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl
Ik ga verhuizen, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?
U kunt uw nieuwe adres zelf doorgeven via uw NOS-account. Tevens kunt u dit doorgeven aan ons KlantenContactCentrum, telefonisch via 088 800 2081 of per mail aan nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl
Wanneer moet ik een verhuizing doorgeven?
Bent u verhuisd of gaat u binnenkort verhuizen? Geef zo snel mogelijk uw nieuwe adresgegevens aan ons door.
Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
Op vakantie, maar geen zin in een volle brievenbus? De krant past zich aan bij uw vakantieplannen. U kunt de bezorging tijdelijk onderbreken, hierbij kunt u de krant digitaal blijven lezen.
Ik wil mijn vakantie doorgeven.
U kunt zelf uw vakantie doorgeven via uw NOS-account. Voor vragen kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Ik ga op vakantie, kan ik de app blijven gebruiken?
U kunt altijd de digitale krant lezen in de Nieuwe Ooststellingwerver-app, ook als u de bezorging van de papieren krant tijdelijk heeft onderbroken. Voor het downloaden van de digitale krant is wifi of een dataverbinding nodig. Indien u de krant eenmaal heeft gedownload kunt u deze ook offline lezen.
Wat zijn de bezorgmogelijkheden tijdens een onderbreking?
Wanneer u de bezorging onderbreekt kunt u de krant digitaal blijven lezen. Op de computer of via de Nieuwe Ooststellingwerver-app voor tablet en telefoon.
Hoe kan ik een onderbreking wijzigen of annuleren?
Wilt u een wijziging doorgeven in uw onderbrekingsservice of deze annuleren? Neem dan contact op met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Ik heb een proefabonnement, mag ik gebruik maken van de onderbrekingsservice?
Proefabonnees kunnen helaas geen gebruik maken van onze onderbrekingsservice.
Wanneer start mijn abonnement?
Uw abonnement start zo snel mogelijk. Binnen drie werkdagen nadat u zich via deze website heeft aangemeld, krijgt u de eerste krant in de bus of toegang tot uw digitale krant. Bovendien ontvangt u een welkomstbrief met daarin alle informatie over uw abonnement.
Stopt mijn abonnement automatisch?
Uw abonnement stopt niet automatisch, deze geldt tot wederopzegging. Een opzegging moet minimaal één maand voor het verstrijken van de lopende betaalperiode bij ons binnen zijn. Lees hier de volledige voorwaarden.
Hoe kan ik een abonnement beëindigen?
Wilt u uw abonnement opzeggen? Wij vinden het jammer dat u dit overweegt. Houdt u rekening met de opzegtermijn van één maand. Wij helpen u graag bij ons KlantenContactCentrum, van maandag tot en met vrijdag van 09.00-17.00 uur via 088 800 2081.
Kan ik de Nieuwe Ooststellingwerver ook digitaal lezen op bijvoorbeeld mijn telefoon of tablet?
Met de Nieuwe Ooststellingwerver app heeft u onbeperkt toegang tot onze digitale editie. U leest de krant in zijn vertrouwde, herkenbare vorm op uw scherm en kunt op ieder artikel inzoomen. U kunt artikelen ook downloaden.
Ik kan niet inloggen.
Heeft u nog niet eerder ingelogd? Maak dan eerst een account aan via de knop Registreren.

Indien u wel een account heeft maar niet meer kunt inloggen, kunt u het beste een nieuw wachtwoord aanvragen. Hiervoor klikt u op de knop 'Wachtwoord vergeten' op het inlogscherm.

Heeft u een account maar deze nog niet gekoppeld aan uw abonnement, ga dan naar het startscherm en klik op 'Abonnement koppelen'. Hier koppelt u uw abonnement met uw postcode, huisnummer en de laatste drie cijfers van uw rekeningnummer.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Waarom moet ik een Nieuwe Ooststellingwerver-account aanmaken?
Om gebruik te maken van de digitale diensten van de Nieuwe Ooststellingwerver, heeft u een NOS-account nodig.
Kan ik mij aanmelden met verschillende e-mailadressen?
U kunt uw NOS-account slechts met één e-mailadres registreren en aanmelden.
Wanneer is de digitale krant beschikbaar?
U kunt de nieuwste editie van de digitale krant lezen vanaf onderstaande tijdstippen:

Dinsdag (huis-aan-huis): 11.30 uur
Donderdag (abonnee): 11.15 uur
Wat houdt de Nieuwsbrief in en hoe kan ik deze ontvangen?
Schrijf u in voor de wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het belangrijkste nieuws en interessante acties uit de regio.
Ik wil graag een artikel uit een oude krant teruglezen, hoe doe ik dat?
U kunt alle uitgaven van NDC mediagroep inzien die ouder zijn dan 4 weken.
Ga naar www.dekrantvantoen.nl
Ik wil de redactie attenderen op een item of een tip geven.
Tips zijn altijd van harte welkom! Vermeld duidelijk uw naam, telefoonnummer of e-mailadres zodat de redactie eventueel contact op kan nemen voor aanvullende vragen. Wanneer u foto’s meestuurt dient het auteursrecht bij de inzender te berusten.

Wilt u de redactie uw mening geven over een artikel dan kunt u een mail sturen naar
nieuweooststellingwerver@ndcmediagroep.nl en/of per telefoon via 088 - 800 4111
Mijn vraag staat hier niet tussen.
Wij helpen u graag verder bij ons KlantenContactCentrum, 088 800 2081.