Veelgestelde vragen

Zoekresultaten

Meest gestelde vragen

Ik ga op vakantie, kan ik de app blijven gebruiken?
U kunt altijd de digitale krant lezen in de Nieuwe Ooststellingwerver-app, ook als u de bezorging van de papieren krant tijdelijk heeft onderbroken. Voor het downloaden van de digitale krant is wifi of een dataverbinding nodig. Indien u de krant eenmaal heeft gedownload kunt u deze ook offline lezen.
Hoe kan ik een onderbreking wijzigen of annuleren?
Wilt u een wijziging doorgeven in uw onderbrekingsservice of deze annuleren? Neem dan contact op met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Wat is de bezorgtijd van de Nieuwe Ooststellingwerver?
We streven ernaar om de abonneekrant op donderdag uiterlijk om 07.00 bij u te bezorgen.
Wat gebeurt er met mijn bezorgklacht?
Een klacht of opmerking over de bezorging komt de eerstvolgende dag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de volgende dag te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?
Bekijk hier de abonnementsvoorwaarden van de Nieuwe Ooststellingwerver.

Ons privacy statement leest u hier.
Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
Klik bovenaan deze pagina op 'Mijn service' en vervolgens op 'Bezorgklacht doorgeven'.

Ook kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081 of per mail naar nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl.
Hoe kan ik een naamswijziging doorgeven?
Voor het wijzigen van uw naamgegevens verzoeken wij u contact op te nemen met ons KlantContactCentrum via 088-800 2081 of per e-mail via nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl.
Waarom moet ik een NOS-account aanmaken?
Om gebruik te maken van de digitale diensten van de Nieuwe Ooststellingwerver heeft u een NOS-account nodig. Dit account kunt u bijvoorbeeld gebruiken voor het doorgeven van uw vakantie of om online een bezorgklacht te melden.

Daarnaast heeft u met uw NOS-account toegang tot de digitale krant via de app voor tablet en smartphone en alle Plusartikelen op nieuweooststellingwerver.nl.
Mijn krant wordt soms niet bezorgd, wat kan ik hieraan doen?
Wanneer uw krant niet of te laat wordt bezorgd kunt u hier een melding van maken. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen verzoeken wij u dit te melden. Een correcte bezorging heeft onze prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorgfout.
Wat zijn de bezorgmogelijkheden tijdens een onderbreking?
Wanneer u de bezorging onderbreekt kunt u de krant digitaal blijven lezen. Op de computer of via de Nieuwe Ooststellingwerver-app voor tablet en telefoon.
Ik ga verhuizen, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?
U kunt uw nieuwe adres zelf doorgeven via uw NOS-account. Tevens kunt u dit doorgeven aan ons KlantenContactCentrum, telefonisch via 088 800 2081 of per mail aan nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl
Wanneer start mijn abonnement?
Uw abonnement start zo snel mogelijk. Binnen drie werkdagen nadat u zich via deze website heeft aangemeld, krijgt u de eerste krant in de bus of toegang tot uw digitale krant. Bovendien ontvangt u een welkomstbrief met daarin alle informatie over uw abonnement.
Kan ik de Nieuwe Ooststellingwerver ook digitaal lezen op bijvoorbeeld mijn telefoon of tablet?
Met de Nieuwe Ooststellingwerver app heeft u onbeperkt toegang tot onze digitale editie. U leest de krant in zijn vertrouwde, herkenbare vorm op uw scherm en kunt op ieder artikel inzoomen. U kunt artikelen ook downloaden.
Wat zijn de abonnementstarieven?
Abonnementstarieven (via automatische incasso - € 2,00 extra bij betaling per acceptgirokaart):

Compleet abonnement:.................per kwartaal € 15,99, per halfjaar € 34,99
Digitaal abonnement:....................per maand € 3,99
Ik wil graag een familiebericht plaatsen.
Ga naar www.familieberichtenonline.nl om op een eenvoudige, snelle en zekere manier uw overlijdensbericht of familiebericht te maken en plaatsen in de door u gewenste regionale en landelijke dag- en weekbladen.

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze afdeling Familieberichten. De afdeling is bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur en op zondag van 13.00 tot 17.00 uur via telefoonnummer 088 800 5700.
Hoe kan ik een wijziging doorgeven?
Uw gegevens kunt u zelf aanpassen via uw NOS-account. Tevens kunt u dit doorgeven aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081 of per mail aan nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl
Wat is het verspreidingsgebied van de gratis Huis aan Huis krant?
De huis-aan-huis editie wordt op dinsdag verspreid in Appelscha, Donkerbroek, Elsloo, Fochteloo, Haule, Haulerwijk, Langedijk, Makkinga, Nijeberkoop, Oldeberkoop, Oosterwolde, Ravenswoud en Waskemeer.

Woont u in een buitengebied of op een industrieterrein dan, is bezorging van de krant niet vanzelfsprekend. U kunt in dat geval de digitale versie lezen of de krant afhalen bij een afgiftepunt.
Ik heb een bezorgklacht over de huis-aan-huiskrant.
Woont u in het verspreidgebied en heeft u een klacht over de bezorging van de huis-aan-huiskrant? Dan kunt deze u via het klachtenformulier op de website indienen. Uw klacht wordt rechtstreeks gedeeld met de verspreider om zo de dienstverlening te verbeteren.
Stopt mijn abonnement automatisch?
Uw abonnement stopt niet automatisch, deze geldt tot wederopzegging. Een opzegging moet minimaal één maand voor het verstrijken van de lopende betaalperiode bij ons binnen zijn. Lees hier de volledige voorwaarden.
Hoe kan ik een abonnement beëindigen?
Wilt u uw abonnement opzeggen? Wij vinden het jammer dat u dit overweegt. Houdt u rekening met de opzegtermijn van één maand. Wij helpen u graag bij ons KlantenContactCentrum, van maandag tot en met vrijdag van 09.00-17.00 uur via 088 800 2081.
Waar kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
Wilt u van een ander rekeningnummer betalen? Geef dit zo snel mogelijk aan ons door via ons KlantenContactCentrum op 088 800 2081.
Wanneer is de digitale krant beschikbaar?
U kunt de nieuwste editie van de digitale krant lezen vanaf onderstaande tijdstippen:

Dinsdag (huis-aan-huis): 11.30 uur
Donderdag (abonnee): 11.15 uur
Ik wil de redactie attenderen op een item of een tip geven.
Tips zijn altijd van harte welkom! Vermeld duidelijk uw naam, telefoonnummer of e-mailadres zodat de redactie eventueel contact op kan nemen voor aanvullende vragen. Wanneer u foto’s meestuurt dient het auteursrecht bij de inzender te berusten.

Wilt u de redactie uw mening geven over een artikel dan kunt u een mail sturen naar
hoogeveenschecourant@ndcmediagroep.nl en/of per telefoon via 088-800 4111
Wanneer moet ik een verhuizing doorgeven?
Bent u verhuisd of gaat u binnenkort verhuizen? Geef zo snel mogelijk uw nieuwe adresgegevens aan ons door.
Mijn vraag staat hier niet tussen.
Wij helpen u graag verder bij ons KlantenContactCentrum, 088 800 2081.
Ik wil bezorger worden.
Fijn dat u bezorger wilt worden! NDC mediagroep is regelmatig op zoek naar nieuwe bezorgers. Kijk op www.krantine.nl voor meer informatie en de vrije wijken.
Wat houdt de Nieuwsbrief in en hoe kan ik deze ontvangen?
Schrijf u in voor de wekelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het belangrijkste nieuws en interessante acties uit de regio.
Ik wil graag een artikel uit een oude krant teruglezen, hoe doe ik dat?
U kunt alle uitgaven van NDC mediagroep inzien die ouder zijn dan 4 weken.
Ga naar www.dekrantvantoen.nl
Ik kan niet inloggen.
Heeft u nog niet eerder ingelogd? Maak dan eerst een account aan via de knop Registreren.

Indien u wel een account heeft maar niet meer kunt inloggen, kunt u het beste een nieuw wachtwoord aanvragen. Hiervoor klikt u op de knop 'Wachtwoord vergeten' op het inlogscherm.

Heeft u een account maar deze nog niet gekoppeld aan uw abonnement, ga dan naar het startscherm en klik op 'Abonnement koppelen'. Hier koppelt u uw abonnement met uw postcode, huisnummer en de laatste drie cijfers van uw rekeningnummer.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Kan ik mij aanmelden met verschillende e-mailadressen?
U kunt uw NOS-account slechts met één e-mailadres registreren en aanmelden.
Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
Op vakantie, maar geen zin in een volle brievenbus? De krant past zich aan bij uw vakantieplannen. U kunt de bezorging tijdelijk onderbreken, hierbij kunt u de krant digitaal blijven lezen.
Ik wil mijn vakantie doorgeven.
U kunt zelf uw vakantie doorgeven via uw NOS-account. Voor vragen kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2081.
Ik heb een proefabonnement, mag ik gebruik maken van de onderbrekingsservice?
Proefabonnees kunnen helaas geen gebruik maken van onze onderbrekingsservice.

Registreren

Heeft u nog geen NOS-account?

Registreer nu gratis om gebruik te maken van onze service.

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2081
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur
Abonneren Lezersvoordeel Digitale producten